Idioter finns det gott om!

Fan vilken skitdag det va Lördags!
Inte precis hela dagen heller men nästan!
Började med att jag vaknade (i soffan, fullt påklädd) klockan 20 över 5 av att Engla gapade från sovrummet! Typiskt.. men men! det är inget annat än att gå upp det.. Sandra vaknar också!
Jävlar i helvete va trött jag va.. går nog inte att beskriva.. i alla fall så la jag mig igen och somnade om flera gånger!
och det spelade ingen roll vilken ställning jag hade heller.. om det var sittande eller liggande, somna nästan stående också.. så illa var det!

Strax efter frukost får Sandra den briljanta idén om att vi ska åka till Bloms!
Okej.. lets go! Men... det tog ju sin lilla tid innan vi pallrat oss ut i bilen med både barn och oss själva!
Men så långt hade det väl gått skapligt bra förutom att vi var lite sena med tanke på att jag skulle iväg och spela.. var tvungen att åka från Nysse senast 4 för att hinna fram till 5..
Engla somnade i bilen på vägen ner, skönt tänkte vi.. jo men visst du! I samma sekund vi svängde in på parkeringen så hade hon ögon som golfbollar.. Men hon var faktiskt lugn ända till vi nästa var klara.. då höll hon på att svälta ihjäl.. som hon håller på att göra minst 10 gånger om dagen! Men i alla fall!
Vi tänkte vi skulle försöka hitta lite nya kläder till oss alla tre.. men inte det inte! Ja köpte i alla fall en ny skjorta.. Sandra var tillräckligt smart att prova kläderna så hon visste om dom passade eller inte.. men inte Tommy inte.. tog en med storlek L och tänkte i min enfalld att den passa säkert.. min andra liknande skjorta hade storlek M och den får jag på mig men den sitter lite tight just nu.. (nån har krympt den!! haha!) Och tänkte att då måste ju den passa..
Sandra hittade inte heller nått.. riktigt tråkigt blev det hela i alla fall eftersom vi åkte dit med inställningen att vi skulle hitta lite nya kläder!
Väl klara inne på Bloms så var det dags för Engla att få mat.. så vi går in på restaurangen dom har där och beslutar oss för att vi också skulle kasta i oss nått.. och med tanke på att vi hade lite ont om tid så tar vi en varsin sallad.. det går ju fort! JO JÄVLAR du va fort det gick.. Allvarligt!! vi fick sitta där och vänta i 50 minuter på en jävla sallad.. helt otroligt!
Ja var seriöst på väg att begära pengarna tillbaka och skita i allt.. Snack om att man kan bli med smådjävlar!
Som kompensation så fick vi gratis kaffe på maten! Wow..
I alla fall så när vi kommit hem så får jag i vild panik lasta bilen.. hinner inte duscha heller! och i samma ögonblick som jag skulle börja bära ut anläggningen så började det åska, blixtra och Regna nått fruktansvärt!  Snacka om bra tajming.
Så jag kan lova att när att var i bilen kunde man vrida ur mig så blöt var jag!

Nej fy fan vilken skitdag...

Spelning gick väl bra i sig men efteråt så var det nån dryg människa som hela tiden var och tjatade på mig och frågade hur mycket jag skulle ha för att spela en timme till.. Problemet var att stjärnan inte hade några pengar på sig.. haha!
Idioten fråga till och med om jag tog kort.. (ja.. vänta lite ska jag bara knäppa upp skärpet och dra ner så kan du dra kortet sen) Seriöst.. det finns väl måtta på hur korkad man får vara!
Hade väl varit okej om han bara hade frågat.. men så lätt gick det inte.. han ställde sig för mig, drog i mig åt alla håll så det tog ju en evighet innan jag fått ihop allt och in i bilen så jag kunde åka hem..

Söndagen var väl kanske inte så jätte toppen den heller men... jaja! Vi får se det från den ljusa sidan.. vi lever ju!



Jippie.. nu är skivan mastrad och klar.. Får ett exemplar i veckan så jag får lyssna och se hur allt blev..
Spännande!!

God natt gott folk.. jobba imorgon! // ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0