Skivan!

Fick skivan med posten idag.. så nu är den klar! bara omslaget kvar men vi kämpar för fullt.
Planen är att den ska skicka för tryck nån gång i nästa vecka..hoppas hoppas!

Har en kanonduktig tjej som sitter och jobber med det nu... (omslaget alltså) det enda som hindrar henne från att göra klart är att hon inte fått allt material än.. shame on me! har legat lite på latsidan med att jag tag på allt som ska med.. men men, igen att göra nått åt nu utan det är bara att kämpa på!



Snacka om att det finns jobbig folk.. skulle bara stanna till hos en kund och kasta av en damsugare igår..
Jag tror jag blev kvar där i minst en halvtimme.. kärringen babblade på om allt och ingenting..
Ja.. först fick jag stå och vänta på att hon skulle få på sig kläderna.. hon var inte ens tyst då!
Jävlar.. jag trodde seriöst att jag skulle bli lomhörd.. trodde hon verkligen att jag var intresserad i vad det var för folk som hade ringt till henne... NEJ!
Och inte kan man säga åt människan att hålla käften för jag har bråttom heller.. nej det är en jävla sits man sitter i ibland!
Man är ju tvungen att vara trevlig oavsett.. drygt är det i alla fall..

Till Falun och spela på lördag.. sen kanske pappa, Diana, Christopher & Fredrik kommer ner och hälsar på på Söndag! KUL KUL! Om dom kommer vill säga.. Pappa skulle vara chaffis på Lördagen så det är ju inte säkert han orkar åka.. jaja.. det går väl fler tåg.. det är ju dop snart också.. å fan ta dom om dom inte kommer då!



Fitta maräng... Börrsväng!

// Levin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0