Vårstädning!

Ja då var det dags att göra gården fin igen.. Synd bara att det ska vara så fruktansvärt varmt så man inte orkar vara ute och göra nått... Men men.. det är väl bara att kämpa på!

Sandra kalkar om stallet och jag hittade en gammal lie som jag har sprungit omkring med runt halva gården så nu tror jag att det ser lite bättre ut i alla fall!
Tycker det är kul när man använder sig av gammla saker och gamla metoder.. för det gick ju på den tiden också men inte lika fort.. men det blir då minst lika fint om inte finare!

Brännässlor! Djävulens påhitt! fula djävla gröna växter som ploppar upp överallt precis som pizzerior! och det går inte att bli av med skiten... gick bärsärkargång på ett nässel buskars.. men det skulle jag ju naturligtvis inte gjort.. brände upp hela handen.. och SATAN va ont det gör, till en början i alla fall.. men nu börjar det lugna ner sig en aning!

VÅGA HATA BRÄNNÄSSLOR!




Engla är så söt.. ligger där i sin vagn och sover som en stock.. hon sover så hårt att det inte spelar nån roll hur du slamrar och slår omkring henne så vaknar hon inte i alla fall!
Har till och med varit tvungen att peta lite på henne och kolla så hon fortfarande lever! och det gör hon!
Nu har hon vaknat och fått mat.. och så ska vi försöka sova lite till.. honär så trött!



Snart ska jag och Sandra åka till Nina och fika lite..

Hej svejs... // Levin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du ser, hur svårt var det att skriva? Du har ju talang grabben! ;)

2008-06-04 @ 23:12:59
URL: http://kiraangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0