Snart helg!

Är nyss hemkommen från en (härlig) dag på jobbet.. som vanligt! Inte så anorlunda mot alla andra dagar faktiskt!
Men snart är det helg.. blir långledig nu.. gött gött! Bara i morgon kvar, sen är det ju röd dag.. = ledigt! och sen har det fallit sig så att min lediga fredag blir nu... det är inte fel att få nån extra dag ibland.. det är man faktiskt värd!

Engla kommer på besök och ska vara hos mig i helgen.. det ska bli roligt.. hoppas att hon är friskare nu än förra helgen hon var här så vi kan gå bort till lekparken och hitta på lite skoj.. så det inte bara blir att sitta inne en hel helg till.. och naturligt vis så hoppas vi på bra väder, annars blir det att vara inne i alla fall!

Väntar på att Sandra ska komma förbi en sväng.. hon har varit ute och åkt lite idag.. ska nog bli skönt för henne också och vara långledig nu och ha lite mer möjligheter att hitta på nått.. sist jag hade Engla här var det ju första gången så jag förstår att hon satt hemma på helspänn och bara väntade på att telefonen skulle ringa.. men allt gick så bra så!



I helgen som var hade jag besök av en kär vän som heter Sanne..
Det var väldigt trevligt att träffas igen och inte bara ses och säga hej utan att ha tid att sätta sig ner och prata och inte känna det här att, nja... jag måste nog åka nu jag, men kan höras på telefon sen.. och bla bla bla.. ja ni vet hur det är.. nej det var riktigt roligt! Sen var det ju marknad, cruising och spelning på klubben på kvällen.. Verkade som folk hade trevligt i alla fall så jag tar det som en komplimang!
Kul när man arrangerar nått som lyckas och uppskattas av alla.. nej... mer cruising till folket! haha!

Ha det gött.. nu ska jag ta en dusch, laga lite mat och sen slappa lite i soffan och invänta kvällen, som för visso redan är här men i alla fall! jaja..

Höjj!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska bli skönt :D Tack älskling för att du är en sån bra pappa :)

2009-05-21 @ 16:20:52
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0