Appropå fotboll!

Ja då har man betalat lite räkningar då.. Alltid lika roligt.. eller inte!
Men det är ju ett nödvändigt ont! Skönt när det är klart iaf.

Va till Nysse och lämnade Engla igår.. lika jobbigt som vanligt!
Det är så underbart när hon är här och vi härjar och myser om vart annat.

Var och hälsade på Robert, Diana och barnen Sammie och Enya..
Och snacka om att dom hade roligt.. jävlar va dom stojja och stimma..
Tror att det är kul för Engla att träffa lite andra barn ibland.
Först när vi kom var hon jätte blyg, men det tog inte många minuter innan hon släppte mig och sprang in i barnens rum, Sammie var inte sen att hänga med iaf.. men det roligaste var att han stängde dörren..
så jag tänkte, jaha.. nu blir det liv men inte då.. det gick så bra så. Robert stack in huvudet och kikade lite men blev snabbt utkastad och dörren for igen snabbare än ögat.. inte illa och va 4 och redan ha tjejer på rummet.. haha!

Blev bjudna på kaffe och hembakt grekiskt lantbröd, och gissa om det var gott.. Engla stoppade och åt hon också. Kanske ska nämnas att hon smockade i sig en halv barnpizza innan hon kom så jag tror att brödet även fick bra betyg av henne..

Nej nu tror jag att det är dags att krypa ner i soffan och kika på lite tv innan man ska sova.. kommer nog troligen ta en svängom med ståbasen på vägen till soffan också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0