Rockin' at the ritz..

Jävlar så kul jag haft ikväll...
Robert och Benny har varit här och rockat.. igen! och det är bara sååååå fränt!!!

Det är så jävla kul att äntligen hittat nån att spela tillsammans med... och som gillar samma musik som jag!
nej det är bara så underbart!!
Lirade även i Tisdags till klockan 00:45..  fan va tiden går fort när man har roligt.. blev inte riktigt lika sent ikväll!

Mina älsklingar var förbi en sväng ikväll också.. kul kul! synd bara att det är så jobbigt när dom åker! Vill ju ha er här hos mig ju.. men det är klart.. hade ju blivit lite svårt att rocka när Englisen ska sova...
Engla lånade badkaret en sväng..  skoj!!

Nej... nu blir det sängen.. jobba och spela imorgon.. på Lördag bär det av till Örebro på mässa.. sen tillbaka hem och spela på kvällen.. det är fullt schema hela veckorna igenom.. men man ska ju inte klaga om man har nått att göra..

Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är jobbigt att åka :( Men vi ses ju snart igen :D Vi älskar dig!

2009-09-18 @ 01:22:19
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0