Vilsen i pannkakan!

I går morse visste jag knappt vilken planet jag vaknade på.. ajajaj va mitt huvud värkte...
Och till råga på allt så när jag skulle åka hittade jag inte nycklarna till lasbilen... helvete tänkte jag!!!
Rotar igenom varenda ficka i byxorna och på jackan.. rota igenom hela bilen.. tänkte om jag tappat dom igår när jag åkte hem eller nått men inte då... hittade dom inte nån stans... Jävla, förbannade, helvetes jävla skit... hur fan förklarar jag det här på jobbet.. men men, jag satte mig väl i bilen och åkte till jobbet..
För varje meter jag närmade mig jobbet växte paniken och tankarna om hur dom mer eller mindre skulle lyncha mig när jag kom fram... När jag väl kommit fram till jobber upptäcker jag till min fasa att hela jävla lastbilen är borta... Då kan jag lova att hjärtat slog i 250...
Då plötsligt, från ingen stans slog det mig... Hahaha... vilken jävla idiot jag är...
Det sista jag gjorde i Torsdags innan jag åkte hem från jobbet var jag och lämnade in lastbilen för däckbyte... inklusive nycklarna! Hur korkad får man bli egentligen!
Jaja... allt kom till reda igen som tur va och jag slapp bli lynchad.. haha!

Spelade på Charlottes på kvällen.. det var trevligt.. Hade kunnat varit lite fler folk men.. blir väl kanske bättre nästa gång..



Jobbat några timmar idag och nu är jag och hämtar Engla i nysse.. ska ta en sväng till långserud snart och sen in till Säffle... Blir en lugn myshelg med fisen!
Till Dalarna och spelar nästa helg.. Mora och Vansbro... men det tar vi då!
Får se... kanske blir lite bilder ikväll.. om jag hittar kameran! haha!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mami

Ja se ungar, sååå sköööna =) Kram!

2009-09-11 @ 19:44:14
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0