Double Bass!

Fick hem dom nya strängarna till ståbasen idag.. eller ja, nya är dom ju inte men nya i min ägo..
köpte ett par begagnade av Uno Eiving till bra pris.. tror jag i alla fall!
Fick klura ett tag innan jag kom underfund med hur dom skulle sitta men.. nu sitter dom på i alla fall och det gick även att spela på den.. får hoppas att dom sitter kvar imorgon också! haha!

Ska köpa helt nya senare bara ekonomin tillåter det.. då blir det ett par Rotosound RS4000.. Uno hade köpt såna nu och det var dom bästa han haft nån gång så då litar jag på det..
men först blir det en ny mick..

Lite osäker på vad jag ska köpa för nån men tror nog dom flesta låter bättre än den jag har nu i alla fall!

Nej nu tror jag att jag ska sätta på lite kaffe och sen lira lite mer bas tror jag.. eller kanske inte när jag såg va klockan va.. inte för att jag tror grannarna säger nått men kan ju försöka vara lite snäll..
men kaffe får det bli i alla fall.. och en film!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0