Kalas!

Varit en fullspäckad dag.. inte en lugn stund men den har varit trevlig!
Var ju som sagt hemma och var sjuk igår, hade inte mycket ork då vill jag lova!
Men efter att jag fått vila lite så kändes det bättre.. men om jag ska vara ärlig hade det nog inte skadat om jag varit hemma en dag till, men men. finns det inte tid till det så vad ska man göra.. det är bara att bita i det sura och ta i mer.
Till råga på allt så började jag 7 i morse så det vart ju att kliva upp kl 6.. och det var väl kanske inte det roligaste jag gjort efter att man varit (är) sjuk.. men det gick bra ändå.. var ju tvungen så jag skulle hinna med allt som var att göra på jobbet och ändå kunna sluta i tid så jag hann hem och fira min lilla skrutt som blev hela 2 år idag..
Så efter jobbet åkte jag och hämtade tårtan jag bakat (beställt) och hem och blåsa ballonger..
Varför i helvete valde jag påsen med 30 ballongjävlar i och inte den med 15.. pust och stön!
Men jag fick allt luft i alla till slut.. och upp med dom på lite olika ställen, tröttnade efter ett tag och slängde upp resten i taket.. lite terpentiner så blev det så bra så..

Precis när jag var klar med det kom Sandra och lämnade Englisen, åkte in och till affären för att inhandla det sista.. under tiden kom Robert, Diana och barnen.. sen blev det prat, paketöppning, mer prat och fika.. barnen härjade och hade riktigt kul såg det ut som.. blev ett lyckat litet kalas kan man säga, men va tiden går när man har trevligt..
Kändes lite jobbigt att nästa köra ut gästerna.. men det var faktiskt sagt innan att vi hade en tid att passa..
Det hade blivit dags för Sandra att få sin present.. hon blev väldigt nöjd med den, efter att allt va klart vill säga.. haha!

Hemma igen och i med lite föda i huvudet.. byta om på fisen och ner i sängen.. tvärslocknade i samma takt som taklampan.. jävlar så slut hon va.. men det var kanske inte så konstigt efter den här dagen och heller inte sovit nån middag.. så nu är det väl bara att hoppas att hon sover liiiiiiite längre imorgon än hon brukar göra när hon är här.. (håller tummarna)

Varvar ner lite i soffan innan det är sags för mig att krypa ner också..

Har som vanligt (inte) varit flitig med kameran, men nån bild blev det iaf..









Tack alla för en trevlig dag...

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0