UNDERBART VACKRA LILLA MÄNNISKA!!!

Har varit dålig på att uppdatera här.. jag vet! Men det är ju faktiskt så att jag inte är nån bloggare direkt men gör så gott jag kan..

ENGLA HILMA JOHANNE LEVIN NYLÉN..
Ja vad ska man säga.. utan dig vet jag inte vad jag hade gjort. du är mitt allt!
Älskar dig så innerligt att det inte finns ord för det..

När jag ser på dig inser jag hur lyckligt lottad jag är som blivit begåvad just dig till min dotter..

Här kommer några kort som jag fångade idag efter badet..













Och imorgon åker du hem igen... saknar dig redan!
Dina trotsiga NEJ PAPPA! när man säger nått..
Dina skratt när du ränner iväg utan blöja, å man får jaga dig runt hela huset för att få på en ny..
Dina totala frispel när du inte får som du vill..
Och framför allt när du kommer uppsmygande på morgonen och kryper upp intill en och är så där go som bara du kan vara när du är nyvaken..

Tack så mycket för den här helgen hjärtat mitt så ses vi snart igen! ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Ni är så söta :)

Hoppas allt e bra med er..



Kramar

2010-04-28 @ 21:07:41
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0