Fredags myyyyys!

Ja då va det helg igen då.. Härligt härligt..

Har skruttan min här igen.. underbart när hon är här!

Kom in på jobbet idag och på kassadisken låg en blåbärsmuffins i en påse, men en lapp som det stog Tommy Dalmas på.. haha! inte för att jag vet vad jag gjort för att förtjäna det men.. jaja! haha! kul grej!
Får säga tack för det.. lovar! jag ska bjuda igen nån gång! haha!

Kastar in lite bilder från i Måndags när Engla va hit på en kort visit..









Det var väl allt för den här gången..
Kommer väl fler bilder efter helgen!



Kommentarer
Postat av: Ulla E

Jättefina foton på Dej och tjejen! Ser ut som Ni trivs ihop väldigt bra!! Trevlig Helg! U & A

2010-03-13 @ 19:38:49
URL: http://hjartefrojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0