(God) Morgon!

Den här Lördagen startade ju kanske inte på det mest exemplariska sättet..
Hade svårt att somna igår, som då resulterar i att man är ganska trött idag!

Klockan 8 blir jag väckt av en kissblöja under näsan! Tack gumman!
Okej, tänker jag. Engla har vaknat och tagit av sig blöjan... men om det ändå bara vore så lindrigt!
Man skulle kunna tro att nån hade haft fest här igår, hela lägenheten var ju för fan upp och ner vänd!
Har inte hittat nått trasigt, ÄN i alla fall! Men min plånboks innanmäte var utplaserat på dom mest strategiska platser i lägenheten.. men jag tror jag hittat det mesta.. stenbädden från ljusfatet låg i badkaret.. hon hade lyckats öppna nått program på datorn trots att skärmen inte var på, sparat nån fil och påbörjat en patiens.. osv. osv!
Dagen har just börjat, återkommer med mer rabalder som vad den lilla busungen hittat på.. inte för att jag kan säga nått säkert men jag skulle tro att det kommer uppstå mer saker att berätta om!

Dags att byta om på terroristen och försöka utträtta nått kerativt.. ska bara komma underfund med vad..

Hej så länge!!


Kommentarer
Postat av: Ulla o Arne, Säffle

Låter som att du/ni har en livlig tös.. Hoppas dagen varit bra! Ses i morgon på buggen! U & A

2010-03-13 @ 19:43:49
URL: http://buggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0