Skitdag!

Allt har varit totalt pest idag.. ingenting har funkat som det ska!

Trashat nya lastbilen på jobbet.. SKIT!
Skulle trixa in mig i en smal gränd med bakändan på bilen men konstaterande att jag var tvungen att ta omtag och skulle köra ut igen och räta upp bilen så jag tog mig in.. och när jag åker framåt igen så hör jag hur det brakar till.. HELVETE! Då svängde arlet ut snarare än jag trodde och jag krossade ett lyktglas som sitter längst upp på skåpet! Och så tog det i lite på en plåt i hörnet.. var väl kanske inte hela världen men det är tråkigt i alla fall på en sprillans ny bil! jaja! det är sånt som händer sa chefen... och inte nog med det så lossnade surrningen på en spis jag skulle ut med, välter och glaset på ugnsluckan far i miljoner bitar.. konstant hela flaket var fullt med små åttkantiga glasbitar..
Chefen sa samma sak om det och skrattade och berättade om en av alla gånger det hänt honom.. skillnaden var att han totalförstörde spisen så det var bara att kasta den på skrothögen..
Jag lyckades i alla fall laga det som hade gått sönder och vi beställde en ny glasruta...
Trodde seriöst ett tag att jag skulle bli av med jobbet.. har ju bara provanställning än så länge.. Visste inte hur dom skulle reagera när jag kom tillbaka.. men men! Får skärpa till mig hädan efter så det inte händer nått mer.. så ska det nog gå bra.. hoppas jag i alla fall! Har ingen lust att bli arbetslös igen..

Hoppas på en bättre dag imorgon.. om inte annat får jag göra den till en bättre!

// Levin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0