Ursäkta!

Jag ber om ursäkt för att jag är så rent ut sagt VÄRDELÖS på att uppdatera min blogg..
folk måste ju tro att jag inte gör nått för en dag.. med andra ord att jag har världens tråkigaste liv..

Det är inte sant.. har ju bara inget intressant att skriva om.. kul liksom.
ja i dag har jag installerat 3 tvättmaskiner och 4 kylskåp.. gått i en jävla massa trappor och ätit lunch där emellan..
hur kul är det egentligen..

Visst.. det händer ju lite när jag kommer hem..
Engla springer omkring på golvet och babblar om gud vet vad.. blir sur och gapar när inte damsugaren lyder henne, eller när hon inte får riva ut alla filmer ur hyllan..



Och så här ser hon ut efter att man tagit bort henne första gångerna!

-TITTA PÅ MINA ÖGON OCH SÄG ATT JAG INTE FÅR HA DOM.


Tar man bort henne fler gånger kan man få ett resutat i stil med det här!



Eller som den gången köttfärspaketet inte gjorde som hon vela!




Ja sen käkar jag ju middag... kikar lite på tv och springer ner till datorn en snabbis efter att Engla somnat.. sen hinns det inte med så mycket annat innan det är dags för en annan att gå på date med john..

Och det är precis vad herr Levin tänker göra nu.. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0