Bänkskivan!

Skulle ju lyfta av skivan från bilen idag... haha!
När Lars kom in i bilen och såg skivan sa han lika som jag tänkte när jag såg den första gången..
Den där väger väl inte så mycket... han hade trott att det var en stor skiva...

Haha.. men efter att jag känt på den var han inte så tuff längre..
Jag lovar.. den väger bra mycket mer än man tror..
Och saken är att jag trodde att jag skulle bli av med den nu efter att den kom av bilen, men inte då!
Den ska tydligen på bilen en gång till och ut till nån kund.. så än så läge kan man inte pusta ut..

Hur som helst så fick vi av den i alla fall!



Efter i morgon har jag jobbat på richardssons i hela 10 veckor... känns inte så!
Jävlar va tiden har gått fort vill jag lova... märks på Engla också! Hon har blivit så stor.. och hän sååå duktig!
Men hon brås väl på sin far kan jag tro.. haha!


Gillar när Sandra är på bra humör.. som hon kanske inte är varje dag.. men som sagt.. DET HÄNDER!!
I alla fall så igår när jag kom hem från jobbet hade hon stått och lagat massa mat åt mig som jag fick lägga i matlådor... massa god mat..
En hel form med makaronigratäng.. och en hel långpanna med fläskpankaka.. så himla gott!

Och idag ringde hon och frågade om det var nån mer mat jag ville ha.. så när jag kom hem idag hade jag fler matlådor!
Älskar dig gumman!!



Nej så var det dags att knyta sig igen då!
Ha en fortsatt trevlig natt till er som inte har planer på att sussa än.. och till er andra.. Natti Natti! // Levin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0