??

Seriöst länge sen man var in här och skrev då!

Har ju inte haft så mycket tid över den sista tiden.. Gått till jobbet strax efter att man vaknat, och när man kommit hem har man busat med Engla fram tills det att det är dags att gå och lägga sig igen.. och så har väl veckorna i allmänhet sett ut.. Helgerna har jag varit iväg och spelat.. Så man skulle väl kunna sammansfatta allt med att det går i ett hela tiden!

På söndag är det dags för Engla att döpas.. eller som en av mina systersöner sa.. när är doppningen då? haha!
Såå kul!

Nu är Engla över 4 månader och hon blir bara större och större.. har snart inga kläder kvar som passar..
Dags att göra en inventeringslista på vad vi ska införskaffa oss inom det närmsta..

* Kläder åt Engla..
* Kläder åt mig & Sandra..
* En platt tv så vi kan få upp den på väggen. bort med tv-bänken. Nya film- & Bokhyllor..

Kommer inte på nått mer nu men det är garanterat en hel del till..

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon..

God Natt.. // Levin!

Kommentarer
Postat av: sandra

Älskar dig baby!

2008-08-09 @ 21:44:25
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0