Pausa tiden!

Ja ibland hade det inte varit dumt att kunna göra det.. tänk va mycket man skulle hinna med..
Den här helgen har gått så fort.. i och för sig har vi väl hunnit med en hel del men tycker ändå att den gått för fort.

Jag och Lisbeth har ÄNTLIGEN tagit oss i kragen och städat ur källaren som vi nu har sagt i flera månader att vi skullat gjort.. men inte blivit nått av..
Nu är det gjort och det blev som en helt ny källare ju.. trodde nästan att jag hade gått in i fel hus när jag kom ner första gången! haha.. nu ska jag ta och fixa nån pensel och en roller så ska jag sätta lite ny färg på väggarna i datarummet...

Ska jobba imorgon igen.. kul! Men den här veckan jobbar jag bara till Onsdag.. för på Torsdag är det dags igen.. upp till Dalarna och spela.. Spelar fram till 9.. sen ska jag försöka hinna med att åka på boggberg och titta lite på Lasse Stefans.. ska visserligen dit på fredag också för då har Billy Opel skivsläpp..

Nu är nog troligen skivan på väg på press.. gött!
hade tänkt att jag skulle se om jag kunde få in en dag i dalarna i slutet av Augusti.. ska ha första skivsläppet i smedjebacken den 29:e men det hade varit kul att ha ett i Dalarna också där man känner lite folk!

Tänkte kasta in lite bilder på Engla.. Älskar dig underbarate i världen!



















// Levin

Kommentarer
Postat av: Frida

hon e ju så söt.. synd att hon mest skriker och är rosa när jag håller henne. :P ahhaha

2008-08-06 @ 08:24:02
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0