Fotografering!

Japp.. imorgon är det dags för fotning till skivan.. Vad fan ska man ha på sig?
Vet inte ens om jag har nå kläder som passar längre.. (det är nån som tvättat dom så dom krymt.. säger vi iaf.)
Nej men seriöst.. lär ju ska ha nått på mig som passar in med temat på skivan också.. ska väl vara lite countryinspirerat..
Tror inte riktigt att jag passar i cowboyhatt heller.. jag vet inte.. vi får se vad jag hittar för gamla trasor.. hade tänkt att jag skulle gå upp och kika efter lite kläder bara jag är klar här.. sen ska jag försöka sova!
Hade tänkt att jag skulle ta mig iväg så tidigt som möjligt imorgon så jag hinner hem till pappa en vända innan jag ska fota.. det kanske finns nå kläder där jag skulle kunna ha..
Snack om problem man har.. haha!
Fast nått som är ganska fascinerande är att tjejer utsätter sig för det här varenda dag.. i stort sett i alla fall! ORKA!

Apropå fotografering.. Linn är också och fotar nu i helgen.. det är därför kusin A är på besök.. (och kör totalslut på moster S)

haha.. nej tro om man skulle ta och gå och få nått gjort så man kommer i säng nån gång!

BTW.. Jimmy (som jobbade på rickardssons innan mig) kom på besök till jobbet idag och provkörde nya bilen..
Han har jobbat där i 5 år och bara åkt runt i gamla skrothögar.. och bara längtat efter en ny bil.. men inte det! För ens 3 dagar efter att han slutat fick dom en sprillans nu bil.. ja.. livet är inte rättvist alla gånger!



Engla gör framsteg.. idag tog hon själv upp nappen som låg framför henne och stoppade den i munnen! Hon är sååå duktig tycker jag.. hon verkar så intresserad av allt.. och gör man nått framför henne så ser man direkt tendenser till att hon försöker göra lika.. det går kanske inte så bra alla gånger men.. jag tycker att det är kanon att det märks att hon försöker! Älskar min dotter över allt annat! Nu kan jag lova att jag vet vad kärlek betyder.. det man känner för sitt barn går inte att vaken beskriva eller jämföra med nått annat....
Får inte glömma den underbara människa som gjorde allt jobb med att skapa denna fullkomligt perfekta lilla varelse!
Älskar dig min underbar och är dig evigt tacksam för att du gett mig den finaste gåvan man kan få! TACK!

Tack för idag.. nu är det sagt att sova.. Älskar min underbara familj!



En sak till.. Kusin A.. Oj oj oj.. den pojken gör framsteg i alla fall! och snart är det bokstavligt talat också.. för bara några dagar sen så kunde han inte stå alls.. sen blev det sekunder.. och nu.. idag så ställde han sig upp framför teven och börjar dansa till musiken! snacka om det går undan där du! haha.. ha är så go!
Synd bara att vi inte haft möjlighet att umgåtts så mycket.. han är lite smårädd för mig.. och inte minst om jag tar av mig kepsen.. då är onkel thaam ett riktigt monster... haha! Men det bli bättre..!

Harre gött.. häjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0