Fredag morgon!

Och jag har världens huvudvärk!!!
Seriöst.. vart fan kom den ifrån? Har nog inte sovit så jätte bra i natt!
Inte Sandra heller stackarn... hon har sprungit som en skottspole mellen spjälsängarna mer eller mindre hela natten.. och jag tror att jag har vaknat till nästan varje gång.. Vi är barnvakt åt kusin A, så helt plötsligt så har två små knoddar att se till!
Men det är kul med barn.. synd bara att jag inte kan vara hemma och hjälpa till.. kommer bli tufft för Sandra men.. det fixar hon!.. Supernanny! haha! Älskar dig!

Får hoppas att den här huvudvärken släpper innom kort.. känner att risken för att ett kylskåp eller nått annat på jobbet skulle få en lite mindre bra dag om inte det släpper.. känner mig inte på så bra humör..
Det är mina jävla bihålor som spökar.. måste nog göra nått radikalt snart.. medicinerna hjälper föga, blir bara fetare och fetare av dom.. skitgrejjer!
Jaja.. bara en vecka kvar på kortisonkuren.. så får vi väl hoppas på att jag kan gå ner lite innan det är dags för nästa kur.. som turligt nog är den sista...

Ses ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0