Hej Bloggen!

Nu börjar åter en dag gå mot sitt slut och snart dags att gå och lägga sig.. gårdagen blev ju en smula sen och det märks, Har inte gjort annat än att gäspat idag! men men.. imorgon är det en ny dag!

Varmt är det också.. svettas som en idiot. Inte för att jag vet hur mycket en idiot svettas men..
Och när man jobbar så blir det ännu varmare.. det bara rinner så fort jag gör nått..
haha.. undrar vad kunderna tänker när en annan krälar omkring på att fyra på deras köksgolv. och svetten bara rinner.
(snudd på att de måste fram moppen..) Nej det är inge kul alls..

Snacka om att det blir stilltje i skallen bara jag sätter mig här.. Har tänkt på massa saker jag ska skriva om men när jag väl sätter mig så är allt bara som bortblåst. Skumt!

Lägger in lite bilder så länge..



ENGLA! MITT ALLT I LIVET!

Gud va fort allt går.. Hinner ju knappt med i svängarna!
Försöker tillbringa så mycket tid med henne jag bara kan och hinner med.. Varje dag efter jobbet så tar jag henne och leker med henne en stund.. Det börjar bli roligare och roligare för varje dag som går, hon är "med" hela tilden och ska kolla vad som händer och sker runt omkring! Hon skrattar och härjar... och inte minst va hon pratar.. det är så roligt att lyssna på hennes utlägg och allt och ingenting! hihi!
Hon börjar visa tendenser till att greppa saker nu.. och naturligt vis stoppa i munnen!
Satt med henne vid köksbordet idag och lekte med pappas nycklar!



SNACKA OM KONCENTRATION!



Tro om min dotter är en aning "tungstyrd" !!




Wieee!! hon är sååå duktig tycker jag..
Vi får ju inte glömma bort att hon inte är mer än drygt 3 månader!
Men efter närmare eftertanke så kanske det inte är så bra att hon har mina nycklar i munnen..
Men det spelade just ingen roll då! var bara exalterad över framstegen..
Älskar dig skräpet!



Lägger in lite extra bilder på saker som ligger mig varmt om hjärtat!


ENGLA


SÖTNOSEN! (OCH JAG)


LINN & ANTHONY


NADJA!


ESTELLE!



MORMOR LISBETH!


MOFFA GÖRAN!


ENGLA & EN MYCKET STOLT FARFAR OWE!



Nej mina damer och halvpågar.. nu får det vara nog för idag! Håller på att somna där jag sitter!
HELVETE!!! Kom på att jag inte har gjort någon matlåda tills imorgon! Skit också!
Lät ju antingen upp och göra en nu ikväll.. eller så blir det väl att äta på hotellet eller nån annan stans!

Jaja.. Ha det så bra i alla fall... och NI! Händerna på täcket och gör inget som jag skulle gjort!

PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linn

Duktig kicka ni har ;D Fina kort också! Pussa mitt lilla gossebarn så mke från mamsen, saknar er :) kram

2008-06-27 @ 00:54:58
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Frida

naaw va fina ni e du och engla och ja allihopa där uppe.. saknar er massor.. hoppas allt e bra med dig och att det blir bra med skivan osv.. :) kram

2008-07-03 @ 13:18:27
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0