Dagarna går!

Ja nu har jag jobbat i 3 dagar på nya jobbet..haha!
Trivs som fisken i vattnet.. verkligen ett jobb som passar mig så jag hoppas att jag får fortsätte efter semestern.



Ja som sagt.. dagarna går! Och dom går fort... Engla växer som bara den.!
Jag tycker att hon har blivit jätte stor nu.. men hon väger ju 6 kilo också..! Store store tösen!!!





Och så den berömda LÄPPEN! HAHA!





Nej fy... klockan är halv 10.. ska nog gå och kika lite på tv.. sen ska jag ta en dusch.. NEJ VET DU VA!
Tvärt om för H*L*E*E!

Vi tar det från början...

Nej fy... Klockan är halv 10.. ska gå och ta en dusch.. sen ska jag titta lite på tv.. sen blir det sängen som gäller...
Ytterligare en dag på jobbet i morgon! KUL!!

Harre gött... HÄJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0