Trött..

Hej gott folk!

Ja då sitter man här framför datorn igen då! Engla sover (oroligt) men hon sover i alla fall!
Sandra städar och jag passar babyvakten.. Måste bara säga att det är så underbart med babyvakt!
Man kan slappna av på ett annat sätt medans man fortfarande har koll.. GÖTT!

Ja trött är man.. men tror du man har vett på att gå och lägga sig eller? NEJ DU!
Ska vara på jobbet tidigare imorgon.. möte med chefen innan arbetsdagen börjar!
Ska väl gå och lägga mig snart.. Håller på att prata med min systerson och min syster på msn...
han är bara för go... haha!

Men shit.. jag hänger snart inte ihop längre..!
Engla sover i alla fall än.. det är skönt! Hon har faktiskt fått in lite rutiner nu.. sover för det mesta hela nätterna igenom!
Hoppas dom håller i sig bara..

Har pratat med fotografen idag.. så det bär iväg uppöver på Lördag..
Men jag har fortfarande ingen aning om hur eller vart jag ska fota.. jaja.. det ger väl sig antar jag.
Vet i alla fall att min Levinare ska få vara med på omslaget i alla fall!
Den är ju till och med med och spelar på skivan.. hur fränt som helst!
Både jag och Kenneth blev bra förvånade över hur bra den höll stämmningen! Gött!
Man får ju inte ett sånt gammalt "sound" på annat vis än med en gammal gitarr..
Det blev kanon tyckte jag i alla fall!

Nej nu.. som sagt så är det ju en dag imorgon också och jag ska ju till och med vara på jobbet tidigare i morgon så det är nog fan i mig bäst att jag tänker på refrängen.. (frågan är också vilken låt jag ska ta i dag?)
För utan låt, ingen refräng! och utan refräng, ingen låt! JÄVLAR VA TRÖTT JAG ÄR!

Nej dra åt helvete!

God natt! ZZzzzZZZzz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0