Det börjar dra ihop sig!

Japp.. snart är det dag att styra kosan uppåt igen.. Evertsberg och mitt efterlängtade skivsläpp!
Det kommer att äga rum på bygdegården i Evertsberg som sagt.. tiden är klockan 9, fredagen den 3:e Oktober! Så jag tycker att alla som läser det här tar och gör lika som jag och bokar in en afton i Bjärre.. har en känsla av att det kommer bli en kanon kväll.. På scen förutom jag kommer också vara följande!

Jimmy kommer i början av programmet värma upp med lite sköna låtar i form av ett så kallat dansotek...

Efter det kommer inga mindre än Billy Opel Trio (Erik, Anders och Morgan) att underhålla fram tills att jag ska göra mitt "Big Prefomance" haha! Nej men seriöst så tror jag på att det kan bli riktigt trevligt.. men inte utan att det kommer massa folk som jag hoppas på att det gör!!

Skriv upp det i era kalendrar Nu!! Evertsberg den 3:e Oktober!



Viken idiot man är..
Sitter hemma i soffan och pratar i telefonen helt inne i min egna lilla värld..
på golvet sitter Sandra och leker med Engla som sitter i gåstolen.. Eller står kanske det heter! jaja!
I alla fall så leker och busar hon med Engla och DÅ.. ger ifrån sig sitt första "riktiga" riktigt klingande skratt som bara ett barn kan ge ifrån sig.. ett sånt skratt som kan få vilken människa som helst att bara smälta.. jag tror dom flesta vet vad jag pratar om..
Tror ni inte på F-A-N att jag missade det eller.. trots att jag satt i samma rum!
Det får ju bara inte vara sant.. och gissa om jag blev en aning irriterad på mig själv eller!
Men jag hoppas att det kommer mer snart.. och då ska jag bara inte missa det! Ja med förutsättning att jag är hemma så jag har nån möjlighet att höra.. Går miste om sååå mycket när jag är på jobbet..
Men jag är ju tvungen att göra det för att vi ska klara oss... Antar att det är sånt som dom flesta pappor går miste om.
Spelar ju ingen roll vad jag än säger till Sandra att Engla gör så säger hon bara att.. -har du inte sett det förr eller.. det gjorde hon flera dagar sen.. Det är bara så typiskt.. jag vill också vara först med att se hur hon utvecklas.. det är bara så underbart!
Men min tid kommer väl den också.. ska väl vara pappa-ledig nån gång framöver så.. då lär jag ju förhoppningsvis se en massa framsteg.. FÖRST! haha!



ÄLSKAR DIG HJÄRTAT MITT!!

// Levin!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha eran trollunge e bara föööör söt.. ^^ jaja de e egentligen helt oviktigt för mig vem som gjort vad. men männsikor har ni ingen moral i kroppen. ;) haha hoppas de e bra med dig iaf. Tänker mycket på er även om det oint ehörs så mycket frånmitt hålla massa kramkalas på er alla i nysset. F

2008-09-05 @ 02:50:43
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0