Lägenhet!

Var till lägenheten idag för att mäta väggarna så jag vet hur mycket tapet jag behöver och lite sånt.. pannmuren i köket behöver också en rejäl uppfrächning men jag tänkte att jag skulle kolla lite närmare hur allvarligt det var och det skulle jag ju aldrig gjort.. Halva väggen var ju för fan rutten.. trodde väl att dom hade kollat upp den ordentligt när dom besiktade lägenheten men inte då... dom hade petat lite mitt på muren men det var ju inte där den stora skadan var.. JÄVLA AMATÖRER!!!
Allt som började kännas så bra.. har fått iordning på lite saker och bitarna började falla på plats.. jag hade fått ut en rekvisition på tapeter + allt som behövs för att fixa i ordning så jag hade ju planerat att börja på lite smått.. och så upptäcker jag att det är möggel i väggen.. märkte det i samma sekund jag satte skruvmejseln i väggen.. Fick ingen luft.. Sandra är allergisk så hon kan inte gå in där för ens det är sanerat och deffinitivt inte Engla... och har heller ingen lust att gå in nu.. så det blev bara att man tappade all lust till att göra nått..
Nej ta mig fan att dom ska få betala tillbaka hyran och sen sanera skiten.. kan ju för fan inte bo i en möggelstack heller...
Nej nån måtta får det vara..

Sandra ska upp och jobba imorgon.. så jag ska ta Engla fram tills jag ska iväg... sen blir det kära mormor som får ta över.. Mormor är allt bra att ha hon..
Som tur är behöver jag inte åka till jobbet lika tidigt imorgon som jag brukar eftersom jag har första jobbet i granngården... har alla grejjer med mig.. skönt sä mormor hinner fixa alla sina morgonbestyr innan monstret anfaller.. haha!

Nej.. böjar faktiskt bli lite smått irriterad på SÄBO nu... ja menar.. dom måste för helvete utföra sitt jobb ordentligt annars har dom fan i mig inget där att göra anser jag.. Nog om Säffle-fucking-bostäder!

I helgen ska jag till gbg med jobbet.. som jag har hört så ska vi till Mieles "showroom" och titta vad nu det kan vara, Miele är i alla fall med och sponsrar resan så det är väl nått dom har kokat ihop.. sen har jag hört att vi ska gå och kolla på nån föreställning.. typ nån cabbaré av nått slag.. sägs att den ska vara bra i alla fall! Sen antar jag efter att ha hört berättelser om deras andra firmaresor att det kommer bli en hel del intag av alkoholhaltiga drycker... men jag har en känsla av att det kommer bli relativt lugnt för min del med tanke på att det är drygt 8-9 mpnader sen jag drack nått som innehöll ens en gnutta alkohol.. jaja.. måste ju öva lite så jag klarar av inflyttningsfesten och inte tala på invigningen av baren jag ska bygga i mitt vardagsrum.. (OOOOMMMM det går att flytta in nån gång med tanke på vilken oerhörd hastighet säbo har när dom ska uträtta nått) Håll tummarna för mig...

Natti Natti kära vänner och ha det bra.. // Levin

Kommentarer
Postat av: Frida

Va kul, de va så länge sen jag såg dej nu =) Bara bra med mej också, trivs så bra med Jimmy i Örebro =) har du någon kontakt med Fredrik nu för tiden då? Kram

2009-02-13 @ 10:19:00
URL: http://fidixx.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0