Å hej Å hå!

Hmm.. efter tillräckligt mycket tjat från än den den ena än den andra så för jag väl ta mig i kragen och uppdatera bloggen då!
Kan lägga upp lite nya bilder på fisen och kusin A.. Sen ska jag gnälla lite också.. men det tar vi senare!

Kusin A har varit på besök hela helgen.. (och lärt Engla en massa hyss) men dom verkar ha haft roligt i alla fall.. som t.ex när dom var ute och åkte pulka..









Kusin A hade visserligen samma min hela tiden så det var svårt att avgöra om han hade roligt eller inte..
Att dömma av minerna han hade på slutet strax innan vi gick in så skulle jag gissa på att han kände ungefär så här..
              

Men Vad vet jag..
Engla hade roligt i alla fall.. Men det är klart, hon tycker ju till och med att det är roligt när man rapar.. men men! Ena dagen så är allt kul och nästa finns det ingenting som är bra.. skulle nog tippa på att dom flesta barn är så.. Annars skulle man kunna tro att det är nått drag hon ärvt efter sin kära mamma.. haha!

Här kommer lite fler bilder på Engla och Anthony!



Blöj-ligan lirar electric drums!





Titta Boowwa!

Här följer en serie bilder på hur det kan gå till när man heter Engla och äter blodpudding!



   

Efter att man inte får ha tallriken längre så kan det se ut så här.







Och så tar vi en titt på hur det går när en grinig Engla ska dricka lite mjölk!



Än så länge går det bra men.. som sagt... än så länge!
Har ni sett ett barn indränkt i mosad blodpudding och mjölk! Check this!



Och sen bär det av in i duschen...



Där vi får tillbaka det glada humöret efter att ha kladdat blodpudding på hela väggen!
Men den glädjen gick snart över.. haha!



Ja.. så kan det se ut när man äter Blodpudding!



Nej nu måste jag bara få gnälla lite.. Jag satt och lysnade på radion här om dagen..
Fritzl.. Avrättning direkt.. Enligt mig så har en sån människa ( eller vad man ska kalla det) ingenting på den här jurden att göra.. bort med skiten bara.. jag fattar inte.. För er som inte vet vem han är eller vad han gjort så kan jag berätta..
Det har pratats mycket i tidningar och på Radio om Fritzl-rättegången den senate tiden och han har alltså haft sin dotter.. sin egna dotter inlåst i 24 år och våldtagit henne över 3000 ggr.. Han har ju naturligt vis nekat till det fram tills om det var idag eller igår.. nu erkänner han helt plåtsligt och förklaringen han hade när dom frågade vaför han ändrat sig var att efter att ha hört vittnesmålen insåg han vilken sjuk personlighet han har! Klipp kuken av honom och skicka in honom på ett VANLIGT fängelse med en stor tatuering i pannan som säger VÅLDTÄCKTSMAN! Så jävlar ska ha få känna på hur det är att bli straffknullad.. Jävla as..!!!!!

Här kommer en bild på Äcklet!



AAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pjuuu.. det var skönt.. Kommentera gärna vad ni tycker!

Nej.. god natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har hört massa om den "mannen" och vidruígare människa får man nog fan leta efter, fy fan va förbannad man blir och inte ett skit kan man göra! Ibland önskar man fan att manniskorna utrotas, vi är sån vidrig jävla livsförm så de är helt sanslöst!

2009-03-20 @ 01:07:42
URL: http://fidixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0