Totalslut..

Va till Falun och spelade på ett bröllop igår, ganska okej kalas faktiskt..
Lite udda, Det var 1800-tals tema.. skitfränt!
Men det var lite för många hårdsocksfans i församlingen för min smak.

Slutade spela kl 1.. sen var det bara att packa ihop och bege sig hem över! Men satan så trött jag var!
Tror inte den vägen har varit så lång nån gång.. var inte hemma för ens vid 7 i morse, var tvungen att stanna flera gånger efter vägen och sova en skvätt.. Efter att jag stannat en tredje gång för en lite powernap så slog tanken mig att det kanske är lika bra att jag sover ordentligt, men inte då.. envis som man är så fortsatte jag. Det gick bra i alla fall, är ju hemma nu och har sovit i alla fall 6 timmar.. gött! däckade redan innan jag la huvudet på kudden!

Nej.. nu får det vara bra med sådan idioti... ska jag iväg på spelning nån längre väg så blir det sova först innan jag åker hem. fan det är ju livsfarligt egentligen! Man är ju trots allt INTE stålmannen!

Haha... Har fått skit av LF i hennes blogg också.. Hon har satt upp en stor skiva för öppningen in till vardagsrummet för att hålla dom små hårbollarna till kattungar ute.. och när hon gjorde det så var ju jag naturligtvis tvungen att vara stor i käften och fråga hur hon skulle kunna ta sig över där med henne korta ben.. Men det skulle jag ju aldrig ha sagt.. för ni kan ju gissa vem det är som hänger över den VAR ENDA GÅNG han ska över.. JO JAG! tänk att man aldrig lär sig att knipa igen.. haha! jaja.. jag bjuder på den... hon ska väl få ha lite kul hon också nån gång.

Nu ska jag upp och se vad Sandra och Engla pysslar med..

Harre gött HÄJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0