Dalarna!

Ja då var det dags igen att packa väskan och ge sig upp över landet igen..

Hoppas att jag kommer ända upp, så jag inte somnar på vägen eller nått! Var uppe till 3 i natt... p.g.a

FUCKING JÄVLA NINA JÄVLA PERSSONS FUCKING JÄVLA HELVETES BILJÄVEL!!!!

Lyd mitt råd.. skaffa er aldrig en Ford Mondeo.. jävlar vilken skrothög.. och vi ska inte tala på det fullkomligt inkompetenta uppbyggnaden och konstruktionen som en Ford-jävel har!
Det är sant.. det är helt otroligt egentligen. skulle försöka att byta strålkastare på den igår... efter att jag mer eller mindre bytt ut halva golvet.. (HATAR ROST!) Men skiten går ju inte att få lös.. jag menar. hur svårt ska det behöva vara för att byta en lykta liksom..??
Var ju tvungen att montera ner halva jävla fronten för att få lös skiten.. Ford har ju kommit med en enastående idé om att bägge strålkastarna ska sitta ihop i en hel ramp i grillen... SMART!!!! -ja eller hur!!
Rampen sitter i med 6 st skruvar, inga problem! men för att kunna skruva på dom skruvarana är du tvungen att.

  1. Ta bort en form av bukplåt.. (i plast) 11st skruvar.
  2. Ta av framhjulet. (det högra) 4 Hjulmuttrar.
  3. För att i sin tur kunna ta bort innerskärmen. (också i plast) gud vet hur många det är.
  4. För att i sin tur kunna ta bort spolarvätskebehållaren. (som också är i plast) 2 varav en
    var sönder rostad så den inte gick att få bort.. och heller ingen plats för alternativa verktyg heller!
     
  Så där blev det stopp.. och klockan hade då blivit nästan 1.. så nej du.. åt helvete med det! skruvade ihop allt jag hade hunnit få lös fram till dess och sen var det bara duschen som gällde.. Efter det klocka man in ganska duktigt! ZZzzZZzz!

Nej tacka vet jag VOLVO! haha! Det går då i alla fall och göra nått själv på en sån!

Nu ska jag demonstrera lite photoshop för Sandra, sen blir det att packa väskan, packa i anläggningen i bilen!! (kan vara bra att ha)

ha det.. // Levin!

P.s blir väl uppehåll i några dagar nu men vi hörs igen när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0