Har du lik i garderoben?

Eller har du dom i strömdosan till tvättmaskinen? haha!

Skulle till Svanskog och installera en tvättmaskin idag.. och skulle ta ut en gammal!
Först och främst så hade jag lite problem med att hitta rätt ställe.. hade fått (jag lovar) världens sämsta vägbeskrivning!
Jag ljuger inte när jag säger att det bara va 3 streck på pappret... sen stog det! "när du svängt här så bor jag där du ser det gula huset långt nerför backen" ??
Ursäkta..?? Kan du ta det en gång till.. ? haha! Fatta i alla fall inte mycket av den beskrivningen men till slut så hittade jag fram till rätt hus i alla fall efter att ha frågat i två gårdar.. jaja!
I alla fall så när jag kommer fram så möts jag av en nuna som sticker ut ur en dörrpost.. kommer sen utstapplande i gummistövlar.. hankar sig iväg till en stolpe, fipplar en stund och kommer sen tillbaka och säger att hon har fixat strömmen!
Visst ska man väl vara på den säkra sidan, men att bryta strömmen till hela huset är kanske lite att ta i.. jaja tänkte jag! Behöver i alla fall inte vara orolig för att få en stöt..
Så när jag öppnade strömdosan för att koppla lös den gamla maskinen så gjorde jag antika fynd.. haha! Kände mig som en riktig " tombraider"!
Ni som har öppnat ett gammalt proppskåp eller liknande vet nog vad jag gjorde för fynd!
Haha.. hittade 2 stycken mumifierade råttlik!!! Var tvungen att knäppa kort på dom!



Haha.. Klockrent! Är dom inte coola så säg.. haha!
Efter att jag var klar med att leka Indiana Jones så gick allt som en dans.. Och maskinen till och med fungerade! haha! 1-0 till mig..



Måste bara säga att jag har världens underbaraste dotter.. hon är sååååå jävla söt... Älskar dig skräp!











Nu är det dags att dra sig tillbaka och knocka kudden... en ny dag imorgon! Vem vet.. hittar kanske fler lik!

Ha det gött.. Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0