Ingen återvändo!

Bara att sätta fart..
Sista dagen idag att bli klar med bilen.. Håller på att rost laga en bil åt en kompis och det är SÅ tråkigt!
Vet egentligen inte varför jag tog åt mig det men men.. för sent nu,
Nej, anledningen till att det är sista dagen är att imorgon åker jag upp till Dalarna och hälsar på!
Ska först till studion på fredag och spela in en låt till min skiva, sen bär det av på spelning på lördagen, Allsång på Mora camping.. kan nog bli roligt.. Sen på söndag ska jag och mina syskon samlas för att gå igenom mammas gamla saker!
Efter det bär det av hemåt igen för på måndag mina vänner så börjar jag jobba..
Har fått jobb på ett ställe som heter Rickardsson´s i Säffle.. GÖTT!
Ska leverera och installera vit varor.. Coolt.. Har fått värsta "ELON Outfitten" Världens reklampelare ju! haha!
Nog om det!



Linn, Nadja och Kusin A var på besök igår.. kul kul!
Engla fick världens sötaste klänning och en solhatt som visst var aningen stor, men i den takten Engla växer lär den snart vara liten.. tösen är ju snart uppe på 6 KG för guds skull..


                                





            



Roligt med besök så där på tu man hand.. haha! vilket fult uttryck!
Engla tyckte också det var roligt.. förutom när Kusin A kom och tog nappen för henne!




Jaja.. Nu är det väl dags att sätta igång så man blir klar nån gång!

Puss & Kram // Levin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0