Nattligt besök!

Var bara tvungen att berätta.. haha!

Igår efter att jag bloggat klart och kom upp för att lägga mig.. hittar jag en totalt utslagen Sandra i soffan. så söt!
Hur som helst så kom jag på att hunden måste ut innan jag kan lägga mig!

I alla fall när jag är på väg ut med Inka, så när jag öppnar dörren så möts jag av nått i stil med en tecknad film eller en riktigt dålig rysare.. haha!
Tänk er senariot att ni tror att det är en helt vanlig kväll och ni ska som i det här fallet bara gå ut med hunden..
Ni öppnar ytterdörren och möts av ett ovanligt kraftigt regn, det åskar som bara den och självklart blixtrar det till just när du är på väg ut.. och mitt i detta ljussken dyker det upp nått totalt oväntat ur mörkret som du tidigare inte såg.. UUhhh.. scarry! haha!
Och det var precis vad det gjorde för mig.. haha! På stengången utanför trappen uppenbarar sig en stor padda... och snacka om att jag röck till.. innan man liksom fattar vad det är! haha.. i alla fall så tänkte jag att den ska vi fota så jag vänder på klacken och springer upp och hämtar kameran.. Men tror du att det fanns nån padda kvar när jag kom ut igen eller.. Nej du!
Jag till och med gick runt och letade en liten stund.. men ingen padda!

Och till råga på allt så vägrade hunden gå ut och pissa också.. Fjolla!! det går ju inte att gå ut när det regnar heller.. då kan man ju bli blöt.. haha! Har då aldrig varit med om fjantigare hund i alla fall!

Nej.. snart är det dags att åka till jobbet.. spännande!
Ska jag våga gå in själv.. fick egna nycklar i Tosdags och kod till larmet.. men jag har inte hunnit praktisera nått än.. så jag vet inte om jag vågar gå in.. i fall jag skulle lyckas dra igång larmet eller nått.. haha! det skulle vara så typiskt mig i alla fall! Haha.. vi får se..

Älskar min familj... Engla & Sandra... (även fast ni är en "pain in the butt" ibland.. *med glimten i ögat*

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0