Ny bil!

Japp.. Va in till Karlstad idag hämtade nya lastbilen..
Är inte säker men, jag tror faktiskt inte att jag kört nått så nytt nån gång.. kul kul!
När jag satte mig i bilen och tittade på mätarställningen.. 24 stod den på..
Tänkte att, hmm. det måste vara trippen? Och bläddrar i menyn och konstaterar att det finns 2 mätare som visar samma..fränt! Bilen hade alltså bara rullat 2 mil och 4 kilometer.. det är fan i mig lite status det..
Nej.. den går kanon fint.. är nästan så att man skulle vilja ha en själv.. haha nej!
Visst.. det är klart.. skulle kanske inte ha så stor nytta av den.. men helt klart så skulle jag vilja ha en ny bil.. eller åt minståne en nyare!

Shit vilken jävla dag det här har varit.. snacka om stress!
Har varit i grums och kört idag.. fört med lånebilen.. sen mitt i allt så fick jag åka till K-stad och hämta lastbilen som då resulterade i att hela körschemat blev förskjutet en timme.. så jag var inte tillbaka i Säffle för ens klockan 7.. snark!

Nej ni.. nu är det dags att slå en båge och sen gå och lägga sig! Satan va trött jag är...

God natt på er..

Älskar min familj.. Sandra & Engla! // Levin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0