Tillbaka i Värmland!

Har haft trevligt i helgen..
Fotat för skivan och det gick väl sådär men va fan.. det blev bra bilder men synd bara att det är jag på dom.. haha!
Skämt o sido.. Man är väl alltid självkritisk.
Nu ska jag bara välja ut vilka bilder jag ska ha till skivan också, kanske inte det lättaste men!
Hade varit lättare om det bara hade varit 2 bilder.. en till framsidan och en till baksidan, så hade man inte behövt att välja!

Har i alla fall konstaterat att jag är världens sämsta på att "posa" i alla fall! haha.. en del kort ser rent bedrövliga ut..
Men vi hade kul och det är väl det som är meningen..
Tog både foton i ateljén och utomhus.. åkte till Zorns gammelgård och tog bilderna! Vart kanon tycker jag!



Hade planerat att jag skulle åka till Kenneth och fixa lite med det sista på skivan, men det visade sig att Kenneth va i Danmark på spelning och skulle inte vara hemma för ens på söndag natt.. så det vara bara att glömma den idén!

Funderade på om jag skulle åka till Rättvik och kika på lite gammla bilar.. var ju big lake run på lördagen så.. men istället så åkte jag till cafét i Älvdalen... det skulle jag ju inte ha gjort,
Blev ju fast där.. Stefan Nykvist & Combo var där och spela.. JÄVLAR VILKET DRAG!!



MAMMA

Idag är det Söndag! Datumet är den 29 Juni och idag är det exakt 2 år sen mamma gick bort!
Tänk va tiden går.. det har värkligen gått 2 år redan!
Saknar dig så mycket... finns så mycket jag skulle vilja berätta och visa för dig...
Engla, jobb, spelningar, skiva.. hur mycket som helst!
Nog för att jag är säker på att du är väl medveten om vad som händer! men det är ju inte samma sak!

Jag tänkte på dig här om dagen när jag tittade på Engla!
Satt och tänkte på va jag verkligen önskar att du skulle fått hinna träffa henne.. Hon är så söt!
men men.. det tiden kommer väl den också antar jag..

Tänker ofta på dig... du är med mig hela tiden i allt jag gör!

Saknar dig mamma!!



Nu ska jag sova så jag orkar upp till jobbet i morgon! Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Linn

På den här bloggen görs inte många knop vad jag märkt ;P;P UPPDATERA THAM ! :)

2008-07-03 @ 18:27:26
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0