Ja det va ett tag sen..

Har lillskrutta i helgen.. Roligt!
Har äntligen lyckats hitta min digitalkamera så nu blir det lite nya bilder på skräpet..
Också en anledning för mig att blogga lite, tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från morgonen..

Engla sitter just nu i mitt knä och säger att hon också vill skriva så hon får väl göra ett inlägg...

.,,,,,,,-b --................................................................b.......................                   ...l. .n.....------jrj ----








hbbffvnhjjjmmjmjmjmjmjmjmjmjmjm,,fggg666yhhhhhn  hyhtgty....






hujujujsfh
gbyikoioikkk0p

Ja hon hade tydligen en hel del att berätta.. undra bara vad? haha!

Här kommer lite bilder då..












Och så en bild som Engla lyckades ta på nått sätt..



Kommer säkert fler bilder...




Kastar in lite fler bilder på fisen!













Kommentarer
Postat av: Sandra

Awww...mammas fislis-skrutta :) Älskar er sååååååå mycket! Pussar och god natt ;)

2009-10-24 @ 21:58:09
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: Madde

Gud va lik hon är både dig och Sandra :) hehe..

2009-11-03 @ 19:01:51
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0