Trött!

Ja då var det dags att krypa ner i sängen..

Har varit i Åmål och spelat på the 50's, faktiskt 3:e gången jag är där och spelar nu.. kul kul!
Var lite trögt i början,  eller ja.. inte så lite heller faktiskt. det var heldött fram till 10 typ.. lite tråkigt för Mikko och dom andra när dom försöker hitta på nått så kommer det knappt nå folk, men men.. det är väl så.
Dom kör ju även i morgon också så folk kanske sprar sig tills dess, vem vet?
Det kom iaf en del lite senare så det vart riktigt bra drag ett tag där... roligt!
Finns inget bättre än när folk uppskattar det man gör, framför allt när man spelar!
För er som inte vet hur det är att stå på scen kanske inte förstår kännslan.. den är obeskrivlig.. Underbart!

Nej.. tro om det skulle lämpa sig att krypa ner.. får besök imorgon..
Min 2 sötisar kommer, hihi!
Jag och Sandra firar 5 år imorgon, så tanken var att vi skulle hittat på nått skoj bara vi. Men sen konstaterade vi att det är ju för helvete en röd dag så det finns ju inget som är öppet... skit också! Jaja.. tar barnet med oss och så får det bli en lugn hemma helg, kanske med lite god mat och så.. kommer nog bli trevligt!
Blir ju inte så ofta nu för tiden att man har tid och bara ta det lugnt.. men det är väl också så det ser ut, man jobbar och sliter mest hela tiden.. och där emellan så sover man! Jag har sagt det förr och jag säger det igen.. Man ska vara glad så länge man har ett jobb.. just det är ju en bristvara så!

NEJ!!! Nu är det fan dags att sova.. god natt!

Kommentarer
Postat av: Misha

Det slog mig just att jag missa din spelning i karlstad! När kommer nästa?

2009-11-15 @ 16:41:21
URL: http://sexhundratio.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Tack tack! Kram!

2009-12-22 @ 00:19:27
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0