Oboy och skinkmacka!

Det är vad det får bli till kvällsmat... är hungrig!

Har varit på charlottes och riggat upp anläggningen.. ska spela där imorgon!
Den som skulle spela hade blivit sjuk.. så dom satt lite knivit till skulle man kunna säga!

Nästa helg bär det av till Dalarna igen.. ska spela på Farmor och Farfars surströmmingsskiva... (BURRR) men men, vad gör man inte.. det är väl bara att ta ett jump andetag innan man går in och sen hålla andan tills man kommer ut igen.. Hmm! kan eventuellt bli lite problem att spela då men.. jaja! kommer nog på nått... efter det bär det av till mina gamla gymnase-trakter Vansbro och spela på Dido.. Tror det kommer bli riktigt kul.. brukar vara bra drag där..

På tisdag ska jag sammanstråla med en annan trubadur duo från Säffle och prova och se hur det funkar att spela tillsammans.. det ska bli riktigt skoj... 2 riktigt duktiga killar som kör renhårig 50- & 60-tals rock... skitfränt! Nej det ska bli spännande och se om jag har nått att tillföra..

Har fått mig en diskmaskin idag... och det ska bli sååååååå skönt att slippa stå och diska för hand nå mer.. GÖTT GÖTT!!

Till sist vill jag bara säga att jag älskar min lilla familj... ni är det underbaraste i världen!
Och tack för att du ställer upp för mig älskling! Vet inte vad jag skulle gjort utan dig... känns så jävla bra att få vara med dig.. LOVE YOU DARLING!

Keep on rockin'

Måste bara lägga med en bild på min tatto.. I LIKE IT!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Love you to darling :) Och tack detsamma, vad skulle JAG gjort utan DIG? PUUUUUSSSSSSS!

2009-09-03 @ 23:43:13
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0