Asså Why???

Tja Tja...

Då är det Engla-helg igen.. UNDERBART!! Längtar efter dom här dagarna.. Månadens höjdpunkt!!



Igår var det ju våffeldagen.. och inte helt otroligt blev det just våfflor! Mums!
Och till våfflorna ska det ju naturligtvis vara grädde.. och när man vispat grädde måste man ju slicka visparna.. Eller hur? Det tycket Englisen va gott i alla fall!



Och som sagt.. det var riktigt gott med våfflorna också.. va ju så länge sen man åt det.. i alla fall jag..



Efter det var det dags för lite mys i soffan innan det blev dags att krypa ner för natten!



Tack för i kväll skruttan... ses imorgon!



Kommer fler bilder från dagens frukost..





Engla gjorde sin egen smörgås idag.. ja nästan i alla fall!

Dagen har varit jättebra.. varit på stan och uträttat lita ärenden..

Engla har badat och sen har vi haft FREDAGS-MYS i soffan till Hannah Montana - The Movie och ätit Ballerina-kladdkaka och glass.. det var smasken det..

Nu sover skrutta så sött..

Är väl snart dags för en annan att räkna får... man vet som sagt aldrig när hon vaknar! haha!
Appro på det så kom hon upp och väckte mig klockan 2 inatt.. såg jätte pigg ut och säger att hon sovit färdigt nu.. okej säger jag och frågar om hon sovit gott.. får ett instämmande Mmm tillbaka.. hon kryper upp till mig och tvärslocknar lika fort igen och inte för då som jag inser vad klockan är.. lillskruttan då! snubbla väl in med henne i hennes rum efter jag takit tillfället i akt och snusat lite.. men sen efter det var natten lugn..

På återseende imorgon kanske.. eller sen nån gång!

Kommentarer
Postat av: angelica

Är det din skiva vi har i bilen tro ? :)

2010-03-26 @ 15:38:45
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/
Postat av: Ulla

Ja du Tommy.. I höstas när Angelica och Rikard var här så kopierade de din CD, för de tyckte den var bra. Det var efter vi hade handlat av dej på Richardssons. Alltså innan din BUGG's tid. Så den spelas nu i Falkenberg av ungdomarna där.



Trevlig helg med lill-tjejen!

2010-03-26 @ 18:34:33
URL: http://hjartefrojd.blogg.se/
Postat av: therese

Vilka fina bilder!

2010-03-28 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0