Sjuuuuuk!

Fan va less jag är på det här nu..
Hade feber och snorade som aldrig förr i morse, men du som man är så petar man i sig ett par tabletter och åker till jobbet i alla fall.. och på eftermiddagen kände jag att det var nog kanske inte så smart att jobba idag..
Skulle nog varit bättre att ligga nerbäddad. får nog bli så imorgon om jag ska orka med nått mer denna vecka.
Mycket på Torsdag så jag måste bli bättre..

Tänk att min lillskrutta blir 2 år på Torsdag, helt otroligt va fort tiden går...
Kan lova att ordspråket, man ser på barnen va gammal man blir själv, har fått en helt annan innebörd efter att man fick egna.. aj aj va gammal jag börjar bli..
Jag menar, det var ju liksom inte sååå länge sen hon tog sina första toner.. minns det som om det skulle varit igår och nu blir hon hela 2 år..
Är så enormt stolt över den tjejen, tycker att hon nästan är för duktig för sin ålder.
Det är inte långt ifrån att man kan föra en konversation med henne och det känns lite i det tidigaste laget...

Nej nu ska jag försöka sova lite och hoppas på att jag blir bättre... orkar inte med detta längre! och ska jag orka ha tösabiten i helgen också så behöver jag alla krafter jag kan få..

Natti Natti...



Den här bilden är tagen den 4/4-08..  dryga 3 dagar gammal..
ÄLSKAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0