Vill inte!!!!!!

Ja då var det Lördag och jag har just kommit hem efter några timmar på jobbet.
Ställde klockan på 8, vaknade och kände min en aning småpömsig.. snoozade i 10 minuter, stängde av larmet och vaknade 5 minuter i 10... skall tilläggas att jag började halv..
Så NEJ! Den här dagen har inte börjat så bra..
Till råga på allt så ska jag iväg och spela ikväll fast jag absolut inte känner för det..
Har liksom tröttnat på att spela, åt minstone själv! och jag har en kännsla av att det inte kommer bli så kul ikväll.. men det är väl bara att bita ihop tills det är över!

Imorgon Söndag blir det roligare!
Ska först till Åmål och lira lite med ett band därifrån, och sen efter det blir det veckans höjdpunkt.. Dans på Syltoppen!
Fattar inte hur jag har klarat så många år från dansen.. nu är det knappt att jag orkar vänta på att det ska bli Söndag igen!
Synd så är ju säsongen snart slut, *ledsen i ögat* Men får väl hålla ögon och öron öppna för övriga danser runt om i byggden..

Igår va jag och rockade lite med grabbarna grus.. krysset kikade förbi efter jobbet, hälsade på boysen och bjöd på tuggummi och sen iväg igen..

Nej nu tror jag att jag ska slå på en film, käka lite lunch och vila upp mig och halsen tills ikväll..
Har ju fått en ny dvd-spelare till hemmabion nu så jag är lite filmkåt för tillfället! Jävlar vilken skillnad det är att titta på film med surround ljud..



Ha en trevlig helg och ni som ska, ta gärna en liten för mig också... får nog bli kalas snart känner jag! vårkänslorna börjar sprida sig i kroppen och jäger-tarmen skriker... Skål!






Älskar dig hjärtat mitt! ses på Torsdag eller Fredag..

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej! Hoppas dagen blev bättre efter din sovmorgon.

Ja, imorgon är det gång 4 på kursen, av 6.

Sen kör vi ju ytterligare 2 kvällar + 1 Dansafton vettu. Och på påskafton tänkte vi oss ut jag och Arne, på Torgny Melins, Medborgarhuset anordnar dansen. Hoppas vi är många BUGG'sare som är där då.

Lycka till med spelningen ikväll, så ses vi i morrn!

2010-03-20 @ 17:50:34
URL: http://hjartefrojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0